26 cze 2016

03

Wiesz że Cię kochałam? Jak mogłam być taka głupia?! Nadzieja iż jutro zjawisz się w dzwiach mojego pokoju z dnia na dzień gasła. A kiedy ona po prostu wyparowała, pojawiłeś się ty... Szeroko umiechnięty, pewniejszy siebie... i wtedy, stało się to – stanąłeś w drzwiach mojego pokoju. Nie pojawiłeś się u mnie bo chciałeś się zobaczyć, porozmawiać, pośmiać się jak za dawnych czasów. Pojawiłeś się znów w moim życiu tylko dlatego by zabrać mnie tam – w miejsce które zniszczyło dobre słowo o tobie. Pamiętasz gdzie mnie zabrałeś? Zabrałeś mnie do klubu tylko dlatego by oddać mnie w ramiona innego – starszego, wyższego, większego – mężczyzny. Pamiętasz dlaczego to zrobiłeś? Brakowało Ci pieniędzy... Ciekawa jestem ile za mnie dostałeś?
Brzydze się tobą


~ Lisa

03.06.2016 r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template made by Robyn Gleams