26 cze 2016

01

Czy widzisz to, co widzę ja? Czy widzisz blizny, czy widzisz martwą twarz? Widzisz, tak jakbyś nie chciał widzieć... Nie masz zamiaru widzieć, by później się z tym zmagać. W prawdzie widziesz mój ból, ale udajesz że on nie istnieje. Dlaczego to robisz skoto wiesz że potrzebuje pomocy? Potrzebuję tego by ktos dał mi powód by oddychać. Czy wiesz.. ile razy słyszałam słowa z ust mojej mamy o tym że mnie zadźga nożem? Czy wiesz ile razy późńiej próbowała popęłnić samobójstwo? Czy wiesz że to mnie niszczy? Dlaczego nie chcesz mi pomóc, przecież ja pomagałam Ci zawsze.. Wiesz co się za niedługo stanie? Zamknij oczy. Co widzisz? Nicość. To się stanie ze mną, odejdę w zapomnienie.. odejdę w nicość.
Dziękuję Ci że mnie uratowałeś


~ Lisa

01.06.2016 r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template made by Robyn Gleams